2013-05-30 @ 23:31:50 / Allmänt

I never liked you anyway :)

Har verkligen ingen lust att blogga, det är fett boring haha.

Fredag: Var inne i stan och shoppade lite med Natalie och Mia. Köpte tröjan som är på bilden ovanför, en rosa långklänning, en möstrad kortare klänning och ett par leggings :) Sen åkte vi till Ica Maxi och storhandlade.

Lördag: Jobbade på frukosten då. Slutade vid 12 och åkte hem till mormor där mina bröder va :) Vi va ute på en lekpark och lekte, mamma hämtade oss och sen åkte vi till ikea och vi köpte morsdags present till mamma. Köpte en blomma, kruka, ljus och typ en tallrik för ljus? Haha.

Söndag: Gav mamma presenterna och hon gillade dom! Sen åt vi frukost. Åkte till Hågelby och tittade på djuren och lekte tills det började regna så vi åkte och handlade. Efter middagen åkte vi hem till mormor med en blomma :)

Igår va jag och solade solarium med Noelle efter skolan, det var skönt. Efter det åkte vi till Liljeholmen och letade efter en bankomat. Åkte till Tumba för att kolla inne på in&finn. Sen åkte jag upp till Nattan och hennes mamma då, vi lekte massa med Michaela och tittade på gamla foton och åt mat, det var kul haha! Sen åkte vi hem :)

Gud, älskar att blogga (Y) Orkar inte skriva mer haha.
#teamantibullies. Hejdå. YOLO. Hahahaha. Skoja.

2013-05-21 @ 22:20:39 / Allmänt

hej hej hej

Har inte haft lust och blogga haha. Hej hopp ett långt inlägg haha.

Tisdag: Träffade Josefine! Mötte henne i Tullinge efter min praktik, åkte hem och böt om. Sen åkte vi till Skäris och åt mat. Hon köpte lite kläder :) Sen skiljdes vi åt haha.

Onsdag: Åkte till skolan, pluggade lite. Sen åkte jag till Sickla för att möta upp Noelle. Åkte till stan med henne och hennes kompis :) Tittade runt i affärer och köpte frapinos haha. Efter ett tag åkte vi hem till henne och chillade tills jag åkte hem ;)

Torsdag: Åkte hem till Natalie på morgonen. Vi promenerade till Huddinge, vi skulle köpa jeansleggings men det fanns inte i rätt storlek så vi svettades och promenerade i onödan haha. När vi kom hem satt vi och chilla tills det var dags att fixa sig inför Michaelas skiva! Det var kul på skivan men vi åkte hem ganska tidigt. Vi badade i en pool haha. Sa att jag aldrig mer skulle ha på mej klackar igen, lies lies lies.

Fredag: Natalies birthday! Vaknade och båda var bakis haha. Bakiskäka chicken nuggets. Sen åt vi chicken nuggets till middag hahaha. Fixade ännu oss en gång, sen kom alla tjejer och vi spelade drinking games. Åkte in mot stan och promenerade till Kungsan. Dansade och hade kul tills vi gick och köpte burgers, fett random, en kille ba tog en tugga av min hamburgare hahaha.
På tåget pratade vi med en killer, for realz. Annars var det en väldigt rolig kväll :) haha.

Lördag: Kom hem och fixade mej lite. Sen fick vi gäster, åt tacos. Sen tittade vi på hockey sverige-finland, det gick dåligt haha. Efter hockeyn kollade vi på eurovision, la mej i sängen efter det och sov gottttt.

Och här sätter jag punkt. Orkar inte skriva mer haha. Har inte gjort något annat speciellt. Eller åt kakor med Natalie, Ellu och Emmi i söndags haha. Och jag har fått min tandställning. Hejdå.

2013-05-12 @ 19:49:28 / Allmänt

Söndag

Hej! Rasmus väckte mej imorse och ville gå ut och flyga sin nya drake, så jag klädde på mej och gick ut med mina bröder haha. Det var fan kul, alla tre stog där o bråka om att få hålla i den, fett mogen jag är hahaha. Sen lämnade vi Rasmus på ett kalas. Gick ut och cyklade med Emil, kul att hans cykel gick sönder när vi var ganska långt borta haha. Hade Emil och hans cykel på pakethållaren, sen dök en jävla orm upp igen och jag trodde vi skulle dö haha. Sen kom Rasmus och sen tvingade jag honom att cykla med mej ner till centrum och köpa hallon igen! Haha. Det var gott med hallon men om de va värt och cykla till Tullinge för de? Nej. Hahaha. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, måste gå och duscha snart. Har praktik imorgon så måste typ sova om en timme... Toodles :)

2013-05-11 @ 21:36:55 / Allmänt

Igår och idag haha

Igår: Vaknade i lugn o ro, satt på balkongen och solade. Fick sen veta att vi skulle fira Ewa som fyllde 18 i torsdags. Åkte hem till Natalie och vi gick en promenad, det var en fartfylld promenad shit hahaha. Vi promenerade helt lugnt och sen började Natalie skrika och springa, så jag gjorde självklart detsamma för att jag visste att det inte var en liten spindel hon sätt. Så vi springer för våra liv sen skriker hon såg du va det var? Och jag ba NEJ! Sen skriker hon att det var en orm och jag börjar skrika ännu mer och börjar springa ännu snabbare hahahaha. Undrar hur idiotiskt det såg ut haha!

Efter promenaden gick vi och tittade om det fanns något jag kunde köpa till Ewa men det fanns det ej så jag åkte lite tidigare till Tumba för att köpa en present på in & finn. Köpte en plunta och man fick med ett shotglas halsband :) Sen kom Ewa och vi åkte hem till Matilda. Satt och chillade och pratade. Vi, eller jag, stekte hamburgare till oss, det blev jättegott!  Det var en härlig och varm dag! Åkte hem vid 10 och somnade gott när jag kom hem haha.

Idag: Rasmus väckte mej och bad om att få frukost, sen kom jag på att jag skulle sitta barnvakt hela dagen haha. Natalie frågade om jag ville åka till Lida så jag packade med mej mat och dricka och sen åkte vi dit. Satt vid stranden och pojkarna åt sin mat, sen blev det kallt så vi gick upp till kiosken och köpte glass och satt där och väntade på bussen.

Åkte direkt till Skärholmen, Rasmus skulle köpa en present till sin kompis, det gick ju bra... Haha. Mötte mamma och gick runt där lite innan vi åkte därifrån. Fick vänta på bussen i en timme i Tullinge. Köpte med mej hallon och blåbär. Asgott!

2013-05-08 @ 22:30:06 / Allmänt

Varm dag!

Hello! Vaknade av ett sms imorse, jag som trodde att jag skulle få sova ut idag, men så blev de inte! Mamma var på uppkörning som hon klarade så hon var glad och gjorde en awesome frukost med ägg och grönsaker haha. Började städa och fixa i rummet så att de blev fint, eller aa jag har inte städat klart än då haha.. På dagen kom Noelle hit och vi gick på en långpromenad till Lida. Satt på bryggan och doppade fötterna, sen gick vi till kiosken och köpte en varsin ramlösa och glass, satt där tills bussen åkte hem till mej igen. Sen åkte hon hem :)

Nu på kvällen har jag och mina bröder bakat vaniljbullar som vi ska ta med till mormor imorgon! Ska vara barnvakt då dagiset är stängt haha. Efter mormor ska jag ut och träffa Natalie :) Nu ska jag gå och lägga mej, kommer nog gå upp ganska tidigt imorgon dårå! Tjingeling.

2013-05-08 @ 22:07:05 / Allmänt

Bilder från London!

2013-05-07 @ 22:36:15 / Allmänt

I'm home bitches

Hej! Kom hem från London idag, jävlar vad trött jag är! Vaknade halv 4 för att åka till flygplatsen. Dum som jag är glömde jag min plånbok på hotellet, så jag fick åka tillbaka haha. Tur va att hotellet låg nära! Landade i Sverige vid 10, tog sjukt lång tid att åka hem med buss och tåg, var hemma vid halv 1 haha. Satt hemma en liten stund sen mötte jag upp Natalie i Flempan. Åkte till Tumba för att gå till banken. Sen åkte vi tillbaka till Flempan och satte oss på en uteservering och drack en cider. Det var mysigt ända tills jag fick världens huvudvärk, som vägrar gå bort haha. Jättekul att se Natalie igen, det är ju inte detsamma utan henne haha. Det var kul att se familjen igen oxå, är ju inte van att vara utan mina röjjarbröder haha. Så nu är det lite fart i vardagen igen hahaha.

Handlade massa i London så imorgon om jag orkar så tar jag bättre bilder på allt jag handlat och berättar om vad jag gjort! Men nu ska jag sova och det ska verkligen bli skönt med lite sömn!